Dobra lokalizacja to szansa, aby komunikat biznesowy Banku dotarł do potencjalnych klientów. Zwiększa szanse na wyższy poziom sprzedaży i lepsze zyski, ale też gwarantuje satysfakcję klientom.
Właśnie dzisiaj, 10 kwietnia 2025r. Filia w Starczy, Międzypowiatowego Banku Spółdzielczy w Myszkowie zmieniła swoją siedzibę na nową lokalizację, położoną w samym centrum miejscowości. Nowa lokalizacja sprawi, że Bank będzie bardziej dostępny dla klientów,
bo w centrum, gdzie funkcjonuje urząd gminy, przedszkole i inne budynki użyteczności publicznej oraz duży market. Lokalizacja w centrum, to bycie w centrum uwagi mieszkańców gminy.
Uroczystego otwarcia placówki, poprzez symboliczne przecięcie wstęgi, dokonali Wójt Gminy w Starczy, Pan Przemysław Krzyczmanik, Pan Andrzej Pluta, Przewodniczący Rady Nadzorczej Banku, Pani Zofia Jakubczyk, Prezes Banku oraz Pani Aleksandra Skorek, Kierownik Oddziału Banku w Myszkowie.
W uroczystości otwarcia nowej siedziby Filii udział wzięli: Pani Dyrektor Gminnego Przedszkola w Starczy, Joanna Zając, Pani Lidia Werecka, Dyrektor Gminnej Publicznej Biblioteki w Starczy, Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Starczy, Pani Anita Mirowska, Proboszcz miejscowej parafii ksiądz Jarosław Zając, Pani Agnieszka Rychlik, Asystentka Prezesa oraz Pan Grzegorz Włodarczyk, właściciel firmy KAGA-INVEST, który przeprowadził prace adaptacyjne lokalu na potrzeby placówki bankowej zgodnie z przyjętymi w Banku standardami.
Gości przywitała i wygłosiła słowo wstępne Prezes, Zofia Jakubczyk.
W imieniu zebranych gości życzenia złożył wójt gminy, życząc wielu sukcesów i dobrej współpracy z lokalnym samorządem. Przekazana w prezencie chińska pomarańcza z licznymi owocami, jak orzekli zebrani, to symbol zwiastujący rozwój i dużą liczbę pieniędzy w kasie banku. Ksiądz proboszcz życzył, aby fortuna bankowi sprzyjała.
Obsługę Filii prowadzi Pani Danuta Minkina, posiadająca duże kwalifikacje i doświadczenie zawodowe.
Pierwsi klienci w nowej placówce z zadowoleniem odnosili się do nowej lokalizacji.
Dla zaproszonych gości i klientów Bank przygotował mały poczęstunek i drobne upominki.
Przy filiżance kawy i ciasteczku można było porozmawiać o usługach i produktach bankowych.