Z przyjemnością informujemy, że dbając o wygodę i komfort naszych Klientów oraz jakość oferowanych przez nas produktów i usług uruchomiliśmy usługę BLIK w aplikacji mobilnej mBS Bank w Myszkowie.
BLIK to metoda płatności, dzięki której łatwo i szybko zapłacisz w sklepie w terminalach POS, przez Internet, oraz wypłacisz gotówkę w bankomacie. Do płatności BLIKIEM nie potrzebujesz karty płatniczej ani portfela. Wystarczy telefon z dostępem do internetu i aplikacja mobilna naszego Banku.
Kto może korzystać z BLIKA?
Z usługi mogą korzystać Klienci Banku, którzy:
- mają powyżej 13 lat i są posiadaczami konta osobistego w Międzypowiatowym Banku Spółdzielczelczym w Myszkowie lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku,
- posiadają dostęp do bankowości elektronicznej Banku – Systemu eBankNet,
- posiadają urządzenie mobilne (smartfon) z zainstalowaną aplikacją mobilną – mBS Bank w Myszkowie – jeśli nie posiadasz jeszcze aplikacji zapoznaj się z informacjami jak ją uruchomić – TUTUAJ
- mają dostęp do Internetu.
Dzięki usłudze BLIK możesz:
- szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych – bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji mobilnej mBS Bank w Myszkowie wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
- wypłacać gotówkę w bankomatach oznaczonych znakiem BLIK bez użycia karty płatniczej
- dokonać przelewu na telefon (usługa będzie dostępna wkrótce)
Jak aktywować BLIKA?
- zaloguj się do aplikacji mobilnej – mBS Bank w Myszkowie
- wybierz ikonkę BLIK - Uwaga: Jeśli usługa BLIK nie pojawia się w aplikacji mobilnej należy dokonać jej aktualizacji poprzez SKLEP PLAY,
- wybierz rachunek, który chcesz powiązać z usługą BLIK,
- zaznacz „Zapoznałem się i akceptuje regulamin BLIK”,
- wybierz „Dalej” i potwierdź operacje kodem PIN do aplikacji mobilnej (e-PINem),
- już możesz korzystać z BLIKA (BLIK jest aktywny)
- wchodząc w „Ustawienia BLIK” możesz:
- zmienić Konto do płatności BLIKIEM,
- sprawdzić swoje limity płatności BLIKIEM
- dokonać wyłączenia usługi BLIK.
W przypadku wymiany urządzenia mobilnego (telefonu), konieczna jest ponowna instalacja aplikacji mBS Bank w Myszkowie oraz aktywacja usługi BLIK.
Limity obowiązujące w Banku przy płatnościach BLIK / Zarządzanie limitami BLIK
W aplikacji mobilnej mBS Bank w Myszkowie w Ustawieniach w zakładce BLIK (Zarządzaj kontem BILK) można sprawdzić ustawione limity płatności lub w bankowości elektronicznej - Systemie eBankNet w zakładce Mój Profil > Zarządzanie limitami > Limity BLIK, mogą Państwo sprawdzić, zmienić lub wyzerować wysokość dziennego limitu:
- płatności gotówkowych – w bankomacie,
- płatności bezgotówkowych – w sklepie,
- płatności internetowych – w Internecie.
Aktualnie w Banku został ustawiony limit 500 zł jako domyślny, ale mają Państwo możliwość jego zmiany do kwoty maksymalnej określonej w Banku jako 2.000 zł.
Płatności w sklepach lub w Internecie:
- Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów;
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej mBS Bank w Myszkowie;
- Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu);
- Zatwierdź operację w aplikacji mobilnej poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji mobilnej, jeżeli kwota transakcji tego wymaga;
- To już wszystko - zakupy opłacone.
Wypłata gotówki z bankomatu*:
- Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK;
- Podaj kwotę transakcji;
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej mBS Bank w Myszkowie;
- Wprowadź wygenerowany kod BLIK na klawiaturze w bankomacie;
- Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej mBS Bank w Myszkowie poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji mobilnej, jeżeli kwota transakcji tego wymaga;
- Wypłata dokonana.
* Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów
Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:
- Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku.
- Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej mBS Bank w Myszkowie.
- Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
- aktualizuj system operacyjny oraz aplikację mobilną mBS Bank w Myszkowie
- stosuj oprogramowanie antywirusowe
- stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
- aktualizuj przeglądarki internetowe.
- Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją mobilną mBS Bank w Myszkowie i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub kodu PIN do aplikacji mobilnej umożliwiającej do niej dostęp.
- Niezwłocznie zgłoś do Banku fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja mobilna mBS Bank w Myszkowie. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie wprowadzając 3-krotnie błędny kod PIN do aplikacji mobilnej lub zablokować za pośrednictwem bankowości elektronicznej – Systemu eBankNet, poprzez usunięcie urządzenia mobilnego lub dokonać w placówce Banku lub telefonicznie w godzinach pracy Banku pod numerem telefonu 34/313-78-12.