Rachunek bieżący

Rachunek firmowy w Międzypowiatowym Banku Spółdzielczym w Myszkowie daje możliwość bezpiecznego przechowywania środków pieniężnych oraz gwarancję szybkiej i wygodnej realizacji codziennych rozliczeń z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi związanymi z prowadzoną przez Państwa firmę działalnością. Rachunek firmowy to praktyczne rozwiązanie pomocne w prowadzeniu codziennej działalności firmy. Rachunek może być prowadzony w złotych jak i w walutach obcych.

Posiadanie rachunku bieżącego otwiera przed Państwa firmą możliwość korzystania z wielu nowoczesnych produktów i usług bankowych oferowanych przez nasz Bank.

Otwierając rachunek w Międzypowiatowym Banku Spółdzielczym w Myszkowie przekonają się Państwo, jak łatwo można prowadzić bieżące rozliczenia finansowe firmy.

Oferujemy Państwu bezpośredni dostęp do rachunku firmowego poprzez nowoczesny i bezpieczny system bankowości internetowej dla firm – System eCorpoNet.

W ramach jednej umowy (tzw. Umowy ramowej) – mają Państwo możliwość otwarcia dodatkowych rachunków pomocniczych, służących do przeprowadzania określonych rozliczeń w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, jak również możliwość założenia lokat terminowych oraz otrzymania międzynarodowych kart płatniczych do rachunku.

Z kontem firmowym budują Państwo wiarygodność finansową swojej firmy. Dzięki temu mogą Państwo łatwiej uzyskać dodatkowe pieniądze na rozwój działalności, uzyskując kredyt w rachunku bieżącym, lub inne kredyty z bogatej oferty Banku.

 

Posiadaczami rachunku bieżącego mogą być m. in.:

  • osoby fizyczne rozpoczynające działalność gospodarczą
  • osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą
  • spółki akcyjne
  • spółki z o.o.
  • stowarzyszenia
  • komitety wyborcze
  • wspólnoty mieszkaniowe
  • spółdzielnie mieszkaniowe
  • rolnicy
  • samorządy

W zależności od swojego statutu prawnego i charakteru prowadzonej działalności, do wniosku o otwarcie rachunku, należy dołączyć dokumenty dotyczące formy organizacyjno-prawnej, NIP, REGON, KRS. 

 

Atuty:

  • bezpłatne prowadzenie rachunku bez żadnych dodatkowych warunków przez okres 3 miesięcy od otwarcia
  • swobodny dostęp do środków poprzez bankowość elektroniczną, sieć placówek, całodobowe bankomaty oraz wpłatomaty
  • 0 zł za wydanie karty debetowej
  • 0 zł za wypłaty z dużej sieci ponad 4.700 bezpłatnych bankomatów Banku i Grupy BPS oraz bankomatów PlanetCash których lista znajduje się pod linkiem: http://www.bankbps.pl/placowki-i-bankomaty
  • 0 zł za użytkowanie systemu bankowości elektronicznej – Systemu eBankNet lub Systemu eCorpoNet,
  • możliwość indywidualnej negocjacji opłat i oprocentowania
  • korzystniejsze warunki kredytów w Banku (np. niższa prowizja, lub jej brak)
  • możliwość uzyskania dodatkowych środków z kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym
  • możliwość swobodnego lokowania wolnych środków na lokatach terminowych, dostępnych również w Systemie eBankNet lub Systemie eCorpoNet z wyższym od standardowego oprocentowaniem
  • możliwość skorzystania z usługi SMSBankNet, informującej m.in. o wpływie środków na konto
  • możliwość skorzystania z usługi Cash back wypłaty gotówki kartą bez bankomatu, tylko z kasy punktu handlowego podczas codziennych zakupów
  • proste płatności m.in. w sklepach internetowych dzięki usłudze Paybynet
  • możliwość dodania karty do usługi Płatności mobilnych - CYFROWEGO PORTFELA tj. Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, FitBit Pay,
  • swobodny dostęp do szerokiej oferty atrakcyjnych produktów i usług z oferty Banku.

Nigdy wcześniej zarządzanie finansami firmy nie było tak
proste i przyjemne - przekonaj się sam!

 

Jak otworzyć konto:

  • odwiedź placówkę Banku, a pracownicy Banku udzielą szczegółowych informacji i służą pomocą przy wyborze konta i wypełnianiu dokumentacji
  • zadzwoń na numer telefonu 34/ 313 – 78 – 00 lub na numer najbliższej placówki Banku (opłata według cennika operatora) i umów się z pracownikiem Banku. Kontakt telefoniczny możliwy w godzinach pracy Banku tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00
  • napisz do nas maila o treści „KONTO” na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., odpiszemy
  • wyślij SMS o treści „KONTO” na numer 504 955 954 (koszt sms-a zgodny z cennikiem operatora) – oddzwonimy
  • złóż wniosek o konto on-line

Techniczne wsparcie dla Klientów bankowości internetowej 34/ 313-78-12

Blokowanie dostępu do bankowości internetowej:

  • w godzinach pracy Banku:
  • telefonicznie 34/ 313-78-12
  • osobiście w Banku
    • po godzinach pracy Banku i w dni wolne od pracy Banku, telefonicznie 34/ 313-78-02
    • samodzielnie w dowolnym momencie, podając trzykrotnie błędne hasło dostępu/hasło podczas próby logowania.

 

Zastrzeganie, blokowanie kart – w przypadku utraty, kradzieży, przewłaszczenia, skopiowania karty albo nieuprawnionego użycia karty lub nieuprawnionego dostępu do karty Użytkownik karty zobowiązany jest ten fakt niezwłocznie zgłosić w jeden z podanych niżej sposobów:

1) telefonicznie pod numerem +48 (86) 215-50-50 / (86) 215-50-00;

2) telefonicznie za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart pod numerem +48 828 828 828;

3) osobiście w Banku;

4) za pośrednictwem portalu kartowego „kartoSFERA” na stronie www.kartosfera.pl

 

Czasowe blokowanie karty możesz wykorzystać gdy chcesz zostawić kartę w hotelu, albo karta gdzieś się zawieruszyła? Możesz ją czasowo zablokować przez telefon pod numerem +48 (86) 215 50 50 lub za pośrednictwem portalu kartowego „kartoSFERA” na stronie www.kartosfera.pl. Na odblokowanie karty masz 30 dni. Po tym czasie karta zostanie automatycznie zastrzeżona.