Rachunek pomocniczy

Jeżeli w firmie realizują Państwo wiele projektów jednocześnie i potrzebują narzędzia do ich finansowego usystematyzowania – proponujemy rachunek pomocniczy. Rachunek pomocniczy służy do gromadzenia środków pieniężnych oraz przeprowadzania rozliczeń związanych z określonymi celami w prowadzonej działalności gospodarczej. To idealne rozwiązanie dzięki któremu wydatki i wszystkie przeprowadzane rozliczenia będą przejrzyste i pod kontrolą. Rachunek pomocniczy może być prowadzony w złotych jak i w walutach obcych. Rachunków pomocniczych w Banku można otworzyć w dowolnej ilości. Dostęp do rachunków może być również w formie elektronicznej przy wykorzystania Systemu eBankNet lub Systemu eCorpoNet.

Posiadaczami rachunku pomocniczego mogą być m. in.:

  • osoby fizyczne rozpoczynające działalność gospodarczą
  • osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą
  • spółki akcyjne
  • spółki z o.o.
  • stowarzyszenia
  • komitety wyborcze
  • wspólnoty mieszkaniowe
  • spółdzielnie mieszkaniowe
  • rolnicy
  • samorządy

W zależności od swojego statutu prawnego i charakteru prowadzonej działalności, do wniosku o otwarcie rachunku, należy dołączyć dokumenty dotyczące formy organizacyjno-prawnej, NIP, REGON, KRS.

Jak otworzyć konto:

  • odwiedź placówkę Banku, a pracownicy Banku udzielą szczegółowych informacji i służą pomocą przy wyborze konta i wypełnianiu dokumentacji
  • zadzwoń na numer telefonu 34/ 313 – 78 – 00 lub na numer najbliższej placówki Banku (opłata według cennika operatora) i umów się z pracownikiem Banku. Kontakt telefoniczny możliwy w godzinach pracy Banku tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00
  • napisz do nas maila o treści „KONTO” na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., odpiszemy
  • wyślij SMS o treści „KONTO” na numer 504 955 954 (koszt sms-a zgodny z cennikiem operatora) – oddzwonimy
  • złóż wniosek o konto on-line

Techniczne wsparcie dla Klientów bankowości internetowej 34/ 313-78-12

Blokowanie dostępu do bankowości internetowej:

  • w godzinach pracy Banku:
  • telefonicznie 34/ 313-78-12
  • osobiście w Banku
    • po godzinach pracy Banku i w dni wolne od pracy Banku, telefonicznie 34/ 313-78-02
    • samodzielnie w dowolnym momencie, podając trzykrotnie błędne hasło dostępu/hasło podczas próby logowania.

 

Zastrzeganie, blokowanie kart – w przypadku utraty, kradzieży, przewłaszczenia, skopiowania karty albo nieuprawnionego użycia karty lub nieuprawnionego dostępu do karty Użytkownik karty zobowiązany jest ten fakt niezwłocznie zgłosić w jeden z podanych niżej sposobów:

1) telefonicznie pod numerem +48 (86) 215-50-50 / (86) 215-50-00;

2) telefonicznie za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart pod numerem +48 828 828 828;

3) osobiście w Banku;

4) za pośrednictwem portalu kartowego „kartoSFERA” na stronie www.kartosfera.pl

 

Czasowe blokowanie karty możesz wykorzystać gdy chcesz zostawić kartę w hotelu, albo karta gdzieś się zawieruszyła? Możesz ją czasowo zablokować przez telefon pod numerem +48 (86) 215 50 50 lub za pośrednictwem portalu kartowego „kartoSFERA” na stronie www.kartosfera.pl. Na odblokowanie karty masz 30 dni. Po tym czasie karta zostanie automatycznie zastrzeżona.