Skip to main content
Karta zbliżeniowa VISA Euro Debetowa

Karta zbliżeniowa VISA Euro Debetowa

    Dzięki karcie VISA Euro Debetowej masz nieograniczony dostęp do środków na swoim koncie walutowym w euro. Nie musisz zabierać ze sobą waluty Euro za granicę, a dostęp do pieniędzy masz cały czas.

    Dlaczego warto?

    komfort – dzięki karcie masz stały dostęp do środków na rachunku walutowym w euro, dzięki czemu nie musisz odwiedzać placówki Banku, żeby wypłacić pieniądze,
    użyteczność – karta VISA akceptowana jest w całej Polsce i na świecie,
    możliwość dokonywania w kraju i w strefie euro transakcji bezgotówkowych bez ponoszenia dodatkowych opłat,
    bezpieczeństwo transakcji – każda transakcja dokonywana przy pomocy karty potwierdzana jest kodem PIN lub podpisem,
    możliwość płatności w Internecie,
    bieżący podgląd stanu środków na rachunku – możliwość sprawdzenia stanu środków w bankomatach realizujących tę usługę,
    możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty.

    Limity transakcyjne na karcie / Zarządzanie limitami na karcie:

    • maksymalny dzienny limit dla transakcji gotówkowych – 3 000 Euro
    • maksymalny dzienny limit dla transakcji bezgotówkowych (w tym internetowych) – 10 000 Euro

    W każdej chwili możesz zmieniać limity transakcji realizowanych kartą, żeby zapewnić sobie maksimum bezpieczeństwa, w jeden z podanych niżej sposobów:

    • telefonicznie pod numerem +48 (86) 215 50 50;
    • osobiście w Banku.

    Przydatne informacje

    Funkcja zbliżeniowa

    Do czego służy karta zbliżeniowa?

    Karta zbliżeniowa posiada wszystkie cechy standardowej karty debetowej. Można nią dokonywać transakcji bezgotówkowych w punktach akceptujących karty płatnicze na całym świecie, wypłacać pieniądze z bankomatu lub płacić za zakupy w Internecie. Dodatkowo posiada funkcjonalność – płatności zbliżeniowej, która pozwala na wygodne opłacenie drobnych zakupów – szybciej niż gotówką i bez użycia kodu PIN.

    Jak płacić zbliżeniowo?

    • poinformuj sprzedawcę, ze chcesz zapłacić zbliżeniowo,
    • kiedy na czytniku pojawi się kwota do zapłaty sprawdź ją i, jeśli jest poprawna, zbliż kartę do czytnika w oznaczonym miejscu,
    • po usłyszeniu sygnału dźwiękowego wyświetli się komunikat, że płatność została przyjęta.

    Czy płatności kartą zbliżeniową są bezpieczne?

    Tak. Umieszczony w karcie mikroprocesor zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa. Przy płatności zbliżeniowej karta aktywuje się tylko na kilka sekund na wyraźne polecenie terminala płatniczego i działa jedynie w bardzo niewielkiej odległości od czytnika (do 5 cm). Nie jest możliwe przechwycenie informacji przekazywanych tą drogą. Dodatkowo płacąc zbliżeniowo nie przekazujesz karty sprzedawcy – masz ją cały czas przy sobie.

    Czy nie ma niebezpieczeństwa, że za tę samą transakcję zapłacę dwa razy?

    Nie. Wszystkie terminale działają zgodnie z zasadą "jedna transakcja jedną kartą", to znaczy informacje z karty są odczytywane tylko raz w trakcie dokonywania transakcji. Dodatkowym zabezpieczeniem jest to, że każda transakcja musi zostać zakończona lub anulowana, zanim będzie możliwe dokonanie kolejnej.

    Czy nie ma ryzyka, że kartą zbliżeniową przypadkowo zapłacę za nie swoje zakupy?

    Nie. Karta z funkcjonalnością zbliżeniową sama z siebie nie wysyła jakichkolwiek informacji. W portfelu użytkownika pozostaje "bezczynna". Przy płatnościach zbliżeniowych mikroprocesor na karcie aktywuje się na kilka sekund dopiero wtedy, gdy otrzyma sygnał ze strony czytnika kart zbliżeniowych. Sam czytnik też pozostaje "bezczynny" – aktywuje się na krótką chwilę na polecenie terminala płatniczego po tym, jak sprzedawca wprowadzi kwotę konkretnej transakcji.

    Szybkie i wygodne zakupy na wyciągnięcie ręki!!!!
    Zastrzeżenie i blokowanie kart

    W przypadku utraty, kradzieży, przewłaszczenia, skopiowania karty albo nieuprawnionego użycia karty lub nieuprawnionego dostępu do karty Użytkownik karty zobowiązany jest ten fakt niezwłocznie zgłosić w jeden z podanych niżej sposobów:

    • telefonicznie pod numerem +48 (86) 215-50-50 / (86) 215-50-00;
    • telefonicznie za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart pod numerem +48 828 828 828;
    • osobiście w Banku;
    • za pośrednictwem portalu kartowego „kartoSFERA” na stronie www.kartosfera.pl.

    Czasowe blokowanie karty możesz wykorzystać gdy chcesz zostawić kartę w hotelu, albo karta gdzieś się zawieruszyła? Możesz ją czasowo zablokować przez telefon pod numerem +48 (86) 215 50 50 lub za pośrednictwem portalu kartowego „kartoSFERA” na stronie www.kartosfera.pl. Na odblokowanie karty masz 30 dni. Po tym czasie karta zostanie automatycznie zastrzeżona.

    Aktywacja karty, PIN i 3D Secure

    Aktywuj kartę w 3 prostych krokach: 

    • Zaloguj się do portalu na stronie www.kartosfera.pl. Pierwsze logowanie? Wybierz opcję Zarejestruj się i postępuj zgodnie z instrukcją. 

    • W zakładce Moje karty odszukaj kartę, którą chcesz aktywować, a następnie kliknij ikonę: 202103022
      Potwierdź aktywację zgodnie z prezentowanymi na ekranie instrukcjami.

    202103013 1

    • Możesz określić własny PIN w portalu KartoSFERA lub otrzymasz go osobną przesyłką.

    202103024

    Gotowe! Karty możesz już używać do płatności!
    W przypadku wątpliwości możesz skorzystać z instrukcji:

    Kartę możesz aktywować także w każdej placówce Banku.

    Karty wznowione oraz duplikaty możesz również aktywować w bankomacie – wystarczy wykonać dowolną transakcję z użyciem kodu PIN.

    W przypadku problemów z aktywowaniem karty zapraszamy do kontaktu z Infolinią pod numerem telefonu: +48 86 215 50 50, czynną 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę (opłata za połączenie zgodnie z cennikiem operatora).

     Jak nadać PIN do transakcji internetowych w KartoSFERZE 

     Jak wygląda uwierzytelnianie transakcji internetowych z użyciem 3D Secure

    Centrala i Oddział Banku w Myszkowie

    42-300 Myszków ul. Kościuszki 111
    email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    tel. 34/313-78-00,
    fax. 34/313-78-05,
    Dział kredytów 34/313-78-08
    Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
    Kasy czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:45
    Placówka wyposażona w Bankomat z funkcją wpłatomatu oraz udogodnienia techniczne dla osób z niepełnosprawnością ruchową

    Oddział w Żarkach

    42-310 Żarki ul. Moniuszki 2
    tel. 34/314-80-32, Dział kredytów 34/314-84-15, 508 483 181
    Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
    Kasy czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:30
    Placówka wyposażona w Bankomat z funkcją wpłatomatu oraz udogodnienia techniczne dla osób z niepełnosprawnością ruchową

    Oddział w Woźnikach

    42-289 Woźniki ul. Koziegłowska 4
    tel. 34/357-30-39, Dział kredytów 34/352-12-72
    Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
    Kasy czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:30
    Placówka wyposażona w Bankomat

    Oddział w Koziegłowach

    42-350 Koziegłowy ul. Warszawska 16
    tel. 34/314-12-08, Dział kredytów 34/314-13-10
    Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
    Kasy czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:30
    Placówka wyposażona w Bankomat oraz w udogodnienia dla osób z niepełnosprawnością ruchową

    Filia w Poraju

    42-360 Poraj ul. Armii Krajowej 16, tel. 34/361-81-93
    Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
    Kasy czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:30
    Placówka wyposażona w Bankomat oraz w udogodnienia dla osób z niepełnosprawnością ruchową

    Filia w Starczy

    42-261 Starcza ul. Szkolna 103, tel. 34/314-00-05
    Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
    Kasy czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:30

    Punkt Obsługi Klienta w Psarach

    42-287 Lubsza ul. Główna 63, tel. 34/357-90-28
    Czynne poniedziałek, wtorek, środa, piątek od 8:30 do 12:30
    Kasa od 8:30 do 12:00
    Czwartek czynne od 12:00 do 16:00, kasa od 12:00 do 15:30
    Placówka wyposażona w Bankomat

    Oddział Banku w Koszęcinie

    Sienkiewicza 1
    42-286 Koszęcin
    tel.: (34) 378-07-41
    fax: (34) 378-07-40
    Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
    Kasy czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:30
    Placówka wyposażona w Bankomat z funkcją wpłatomatu oraz udogodnienia techniczne dla osób z niepełnosprawnością ruchową

    Filia Banku w Boronowie

    ul. Wolności 18
    42-283 Boronów
    tel.: (34) 378-07-48 do 51
    fax: (34) 378-07-54
    Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
    Kasy czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:30
    Placówka wyposażona w Bankomat 

    Punkt Obsługi Klienta w Herbach

    Lubliniecka 68
    42-284 Herby
    tel.: (34) 378-07-63
    tel.: (34) 378-07-59 

    Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
    Kasy czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:30
    Placówka wyposażona w Bankomat z funkcją wpłatomatu oraz udogodnienia techniczne dla osób z niepełnosprawnością ruchową

    Punkt Obsługi Klienta w Kochanowicach

    Lubliniecka 2
    42-713 Kochanowice
    tel.: (34) 353-32-17

    Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
    Kasy czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:30
    Placówka wyposażona w Bankomat

    Punkt Obsługi Klienta w Lisowie

    Budowlanych 4
    42-714 Lisów
    tel.: (34) 357-12-12

    Godziny otwarcia:

     

     

    Kasa czynna:

    Poniedziałek

    od 8:00 – 14:00

    od 8:00 – 13:30

    Wtorek

    od 8:00 – 14:00

    od 8:00 – 13:30

    Środa

    od 8:00 – 14:00

    od 8:00 – 13:30

    Czwartek

    od 10:00 – 16:00

    od 10:00 – 15:30

    Piątek

    od 8:00 – 14:00

    od 8:00 – 13:30

    Znajdziesz nas też tutaj