Darmowe konto
„DARMOWE KONTO” skierowane jest do osób zatrudnionych w jednostkach sektora finansów publicznych tj. m.in. urzędników Jednostek Samorządów Terytorialnych, ZUS, KRUS, nauczycieli, policjantów, strażaków, pracowników SP ZOZ.
Jeżeli chcesz przenieść konto do Międzypowiatowego Banku Spółdzielczego w Myszkowie
z dotychczasowego banku – wszystkie formalności załatwimy za Ciebie!!!
Przenosząc rachunek do naszego Banku z kredytem odnawialnym dajemy możliwość zwiększenia maksymalnej kwoty tego limitu o 10%!!! (przy założeniu posiadania zdolności kredytowej).
Dlaczego warto?
Z „DARMOWYM KONTEM” otrzymujesz:
- możliwość skorzystania z preferencyjnych warunków kredytów gotówkowych, kredytów hipotecznych i innych,
- możliwość uzyskania dodatkowych środków z kredytu odnawialnego w rachunku nawet do 80 tys. zł,
- możliwość swobodnego lokowania wolnych środków na terminowych lokatach oszczędnościowych, dostępnych również w systemie bankowości elektronicznej – Systemie eBankNet (e-Lokat) z wyższym od standardowego oprocentowaniem,
- możliwość otwarcia rachunku oszczędnościowego „PROFIT”,
- możliwość otwarcia rachunku walutowego,
- możliwość skorzystania z usługi SMSBankNet, informującej m.in. o wpływie środków na konto,
- możliwość skorzystania z usługi Cash back wypłaty gotówki kartą bez bankomatu, tylko z kasy punktu handlowego podczas codziennych zakupów,
- proste płatności m.in. w sklepach internetowych dzięki usłudze Paybynet,
- możliwość dodania karty do usługi Płatności mobilnych - CYFROWEGO PORTFELA tj. Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, FitBit Pay,
- swobodny dostęp do szerokiej oferty atrakcyjnych produktów i usług z oferty Banku.
Przydatne informacje
Jak otworzyć konto:
- odwiedź placówkę Banku, a pracownicy Banku udzielą szczegółowych informacji i służą pomocą przy wyborze konta i wypełnianiu dokumentacji
- zadzwoń na numer telefonu 34/ 313 – 78 – 00 lub na numer najbliższej placówki Banku (opłata według cennika operatora) i umów się z pracownikiem Banku. Kontakt telefoniczny możliwy w godzinach pracy Banku tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00
- napisz do nas maila o treści „KONTO” na adres
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , odpiszemy - wyślij SMS o treści „KONTO” na numer 504 955 954 (koszt sms-a zgodny z cennikiem operatora) – oddzwonimy
- złóż wniosek o konto on-line
Techniczne wsparcie dla Klientów bankowości internetowej – 34/ 313-78-12
Blokowanie dostępu do bankowości internetowej:
- w godzinach pracy Banku:
- telefonicznie 34/ 313-78-12
- osobiście w Banku
- po godzinach pracy Banku i w dni wolne od pracy Banku, telefonicznie 34/ 313-78-02
- samodzielnie w dowolnym momencie, podając trzykrotnie błędne hasło dostępu/hasło podczas próby logowania.
Zastrzeganie, blokowanie kart – w przypadku utraty, kradzieży, przewłaszczenia, skopiowania karty albo nieuprawnionego użycia karty lub nieuprawnionego dostępu do karty Użytkownik karty zobowiązany jest ten fakt niezwłocznie zgłosić w jeden z podanych niżej sposobów:
1) telefonicznie pod numerem +48 (86) 215-50-50 / (86) 215-50-00;
2) telefonicznie za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart pod numerem +48 828 828 828;
3) osobiście w Banku;
4) za pośrednictwem portalu kartowego „kartoSFERA” na stronie www.kartosfera.pl.
Czasowe blokowanie karty możesz wykorzystać gdy chcesz zostawić kartę w hotelu, albo karta gdzieś się zawieruszyła? Możesz ją czasowo zablokować przez telefon pod numerem +48 (86) 215 50 50 lub za pośrednictwem portalu kartowego „kartoSFERA” na stronie www.kartosfera.pl. Na odblokowanie karty masz 30 dni. Po tym czasie karta zostanie automatycznie zastrzeżona.