Darmowe konto do kredytu
„DARMOWE KONTO DO KREDYTU” otwierane jest dla Klientów korzystających jednocześnie z „EKSTRA KREDYTU” w Banku, oraz nie posiadających w Banku innego rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego (tj. dla nowych Klientów). Rachunek po spłacie w/w kredytu prowadzony będzie na dotychczasowych warunkach.
„DARMOWE KONTO DO KREDYTU” wymaga systematycznych / regularnych, tj. miesięcznych wpływów przynajmniej przez okres korzystania z „EKSTRA KREDYTU” – gdy ten warunek nie zostanie spełniony rachunek zostanie przekształcony w rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w złotych (ROR) prowadzony na ogólnych zasadach, a za wszystkie czynności związane z obsługą rachunku Bank pobierał będzie opłaty i prowizje zgodne dla tego rachunku zawarte w „Taryfie prowizji i opłat za czynności bankowe pobierane w złotych przez Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy w Myszkowie”.
Przenosząc rachunek do naszego Banku z kredytem odnawialnym dajemy możliwość zwiększenia maksymalnej kwoty tego limitu o 30%!!! (przy założeniu posiadania zdolności kredytowej).
Dlaczego warto?
Pozostałe atuty „DARMOWEGO KONTA DO KREDYTU” to:
- korzystniejsze warunki kredytów w Banku (np. niższa prowizja, lub jej brak),
- możliwość uzyskania dodatkowych środków z kredytu odnawialnego w rachunku nawet do 80 tys. zł,
- możliwość swobodnego lokowania wolnych środków na terminowych lokatach oszczędnościowych, dostępnych również w systemie bankowości elektronicznej – Systemie eBankNet (e-Lokat) z wyższym od standardowego oprocentowaniem,
- możliwość otwarcia rachunku oszczędnościowego „PROFIT”,
- możliwość otwarcia rachunku walutowego,
- możliwość skorzystania z usługi Cash back wypłaty gotówki kartą bez bankomatu, tylko z kasy punktu handlowego podczas codziennych zakupów,
- proste płatności m.in. w sklepach internetowych dzięki usłudze Paybynet,
- możliwość dodania karty do usługi Płatności mobilnych - CYFROWEGO PORTFELA tj. Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, FitBit Pay,
- swobodny dostęp do szerokiej oferty atrakcyjnych produktów i usług z oferty Banku.
Przydatne informacje
- Regulamin otwierania i prowadzenia przez Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy w Myszkowie rachunków bankowych w złotych i w walutach wymienialnych dla Klientów indywidualnych
- Wniosek o otwarcie i prowadzenie rachunku bankowego
- Wniosek o usługę SMSBankNet / Powiadamianie SMS
- Wniosek w sprawie aktywacji Systemu eBankNet
- Wniosek o wydanie karty debetowej
- Wniosek o kartę debetową-dodatkową
- Arkusz informacyjny dla deponentów
- Dokument dotyczący opłat związanych z rachunkiem
- Dyspozycja w sprawie bankowego zapisu na wypadek śmierci
- Godziny graniczne realizacji przelewów
- Komunikat dla Klientów indywidualnych
- Zestawienie kwot wynikających z art. 54 ust. 1 i art. 56 ust. 2 Prawa Bankowego
- Zasady przenoszenia rachunków płatniczych dla Klientów indywidualnych
- Upoważnienie do przeniesienia rachunku płatniczego
- Wniosek o przeniesienie rachunku płatniczego przez konsumenta
- Przewodnik Użytkownika po Portalu kartowym Kartosfera
- Regulamin portalu kartowego Kartosfera
Jak otworzyć konto:
- odwiedź placówkę Banku, a pracownicy Banku udzielą szczegółowych informacji i służą pomocą przy wyborze konta i wypełnianiu dokumentacji
- zadzwoń na numer telefonu 34/ 313 – 78 – 00 lub na numer najbliższej placówki Banku (opłata według cennika operatora) i umów się z pracownikiem Banku. Kontakt telefoniczny możliwy w godzinach pracy Banku tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00
- napisz do nas maila o treści „KONTO” na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., odpiszemy
- wyślij SMS o treści „KONTO” na numer 504 955 954 (koszt sms-a zgodny z cennikiem operatora) – oddzwonimy
- złóż wniosek o konto on-line
Techniczne wsparcie dla Klientów bankowości internetowej – 34/ 313-78-12
Blokowanie dostępu do bankowości internetowej – Systemu eBankNet:
- w godzinach pracy Banku:
- telefonicznie 34/ 313-78-12
- osobiście w Banku
- po godzinach pracy Banku i w dni wolne od pracy Banku, telefonicznie 34/ 313-78-02
- samodzielnie w dowolnym momencie, podając trzykrotnie błędne hasło dostępu/hasło podczas próby logowania.
Zastrzeganie, blokowanie kart – w przypadku utraty, kradzieży, przewłaszczenia, skopiowania karty albo nieuprawnionego użycia karty lub nieuprawnionego dostępu do karty Użytkownik karty zobowiązany jest ten fakt niezwłocznie zgłosić w jeden z podanych niżej sposobów:
1) telefonicznie pod numerem +48 (86) 215-50-50 / (86) 215-50-00;
2) telefonicznie za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart pod numerem +48 828 828 828;
3) osobiście w Banku;
4) za pośrednictwem portalu kartowego „kartoSFERA” na stronie www.kartosfera.pl.
Czasowe blokowanie karty możesz wykorzystać gdy chcesz zostawić kartę w hotelu, albo karta gdzieś się zawieruszyła? Możesz ją czasowo zablokować przez telefon pod numerem +48 (86) 215 50 50 lub za pośrednictwem portalu kartowego „kartoSFERA” na stronie www.kartosfera.pl. Na odblokowanie karty masz 30 dni. Po tym czasie karta zostanie automatycznie zastrzeżona.