Skip to main content
Darmowe konto do kredytu

Darmowe konto do kredytu

    „DARMOWE KONTO DO KREDYTU” otwierane jest dla Klientów korzystających jednocześnie z „EKSTRA KREDYTU”  w Banku, oraz nie posiadających w Banku innego rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego (tj. dla nowych Klientów). Rachunek po spłacie w/w kredytu prowadzony będzie na dotychczasowych warunkach.

    „DARMOWE KONTO DO KREDYTU” wymaga systematycznych / regularnych, tj. miesięcznych wpływów przynajmniej przez okres korzystania z „EKSTRA KREDYTU” – gdy ten warunek nie zostanie spełniony rachunek zostanie przekształcony w rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w złotych (ROR) prowadzony na ogólnych zasadach, a za wszystkie czynności związane z obsługą rachunku Bank pobierał będzie opłaty i prowizje zgodne dla tego rachunku zawarte w „Taryfie prowizji i opłat za czynności bankowe pobierane w złotych przez Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy w Myszkowie”.

    Przenosząc rachunek do naszego Banku z kredytem odnawialnym dajemy możliwość zwiększenia maksymalnej kwoty tego limitu o 30%!!! (przy założeniu posiadania zdolności kredytowej).

    Dlaczego warto?

    0 zł – za otwarcie rachunku,
    0 zł – za prowadzenie rachunku,
    0 zł – za wpłaty i wypłaty kasowe z rachunku,
    0 zł – za użytkowanie systemu bankowości elektronicznej – Systemu eBankNet,
    0 zł – za przelewy wewnętrzne i przelewy krajowe Elixir w złotych realizowane przez system bankowości elektronicznej – System eBankNet,
    0,99 zł – za przelewy realizowane papierowo w Banku,
    0 zł – za zlecenie stałe do regulowania rat kapitałowo-odsetkowych „EKSTRA KREDYTU”,
    0 zł – za pakiet 3 sms-ów w miesiącu informujących o wpływie środków na rachunek w usłudze SMSBankNet,
    0 zł – wydanie pierwszej karty debetowej,
    0 zł – za posiadanie / użytkowanie karty (od każdej posiadanej karty), pod warunkiem zrealizowania i rozliczenia przez Bank w danym miesiącu transakcji bezgotówkowych kartą (każdą z wydanych kart) na kwotę minimum 400 zł – gdy ten warunek nie zostanie spełniony Bank pobierze opłatę w wysokości 7 zł miesięcznie,
    0 zł – za wypłaty z dużej ponad 4.700 sieci bezpłatnych bankomatów Banku i Grupy BPS oraz bankomatów PlanetCash

    Pozostałe atuty „DARMOWEGO KONTA DO KREDYTU”  to:

    • korzystniejsze warunki kredytów w Banku (np. niższa prowizja, lub jej brak),
    • możliwość uzyskania dodatkowych środków z kredytu odnawialnego w rachunku nawet do 80 tys. zł,
    • możliwość swobodnego lokowania wolnych środków na terminowych lokatach oszczędnościowych, dostępnych również w systemie bankowości elektronicznej – Systemie eBankNet (e-Lokat) z wyższym od standardowego oprocentowaniem,
    • możliwość otwarcia rachunku oszczędnościowego „PROFIT”,
    • możliwość otwarcia rachunku walutowego,
    • możliwość skorzystania z usługi Cash back wypłaty gotówki kartą bez bankomatu, tylko z kasy punktu handlowego podczas codziennych zakupów,
    • proste płatności m.in. w sklepach internetowych dzięki usłudze Paybynet,
    • możliwość dodania karty do usługi Płatności mobilnych - CYFROWEGO PORTFELA tj. Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, FitBit Pay,
    • swobodny dostęp do szerokiej oferty atrakcyjnych produktów i usług z oferty Banku.

    Ulotka reklamowa

    Przydatne informacje

    Jak otworzyć konto

    Jak otworzyć konto:

    • odwiedź placówkę Banku, a pracownicy Banku udzielą szczegółowych informacji i służą pomocą przy wyborze konta i wypełnianiu dokumentacji
    • zadzwoń na numer telefonu 34/ 313 – 78 – 00 lub na numer najbliższej placówki Banku (opłata według cennika operatora) i umów się z pracownikiem Banku. Kontakt telefoniczny możliwy w godzinach pracy Banku tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00
    • napisz do nas maila o treści „KONTO” na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., odpiszemy
    • wyślij SMS o treści „KONTO” na numer 504 955 954 (koszt sms-a zgodny z cennikiem operatora) – oddzwonimy
    • złóż wniosek o konto on-line
    Ważne telefony

    Techniczne wsparcie dla Klientów bankowości internetowej 34/ 313-78-12

    Blokowanie dostępu do bankowości internetowej – Systemu eBankNet:

    • w godzinach pracy Banku:
    • telefonicznie 34/ 313-78-12
    • osobiście w Banku
      • po godzinach pracy Banku i w dni wolne od pracy Banku, telefonicznie 34/ 313-78-02
      • samodzielnie w dowolnym momencie, podając trzykrotnie błędne hasło dostępu/hasło podczas próby logowania.

    Zastrzeganie, blokowanie kart – w przypadku utraty, kradzieży, przewłaszczenia, skopiowania karty albo nieuprawnionego użycia karty lub nieuprawnionego dostępu do karty Użytkownik karty zobowiązany jest ten fakt niezwłocznie zgłosić w jeden z podanych niżej sposobów:

    1) telefonicznie pod numerem +48 (86) 215-50-50 / (86) 215-50-00;

    2) telefonicznie za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart pod numerem +48 828 828 828;

    3) osobiście w Banku;

    4) za pośrednictwem portalu kartowego „kartoSFERA” na stronie www.kartosfera.pl

    Czasowe blokowanie karty możesz wykorzystać gdy chcesz zostawić kartę w hotelu, albo karta gdzieś się zawieruszyła? Możesz ją czasowo zablokować przez telefon pod numerem +48 (86) 215 50 50 lub za pośrednictwem portalu kartowego „kartoSFERA” na stronie www.kartosfera.pl. Na odblokowanie karty masz 30 dni. Po tym czasie karta zostanie automatycznie zastrzeżona.

    Centrala i Oddział Banku w Myszkowie

    42-300 Myszków ul. Kościuszki 111
    email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    tel. 34/313-78-00,
    fax. 34/313-78-05,
    Dział kredytów 34/313-78-08
    Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
    Kasy czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:45
    Placówka wyposażona w Bankomat z funkcją wpłatomatu oraz udogodnienia techniczne dla osób z niepełnosprawnością ruchową

    Oddział w Żarkach

    42-310 Żarki ul. Moniuszki 2
    tel. 34/314-80-32, Dział kredytów 34/314-84-15, 508 483 181
    Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
    Kasy czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:30
    Placówka wyposażona w Bankomat z funkcją wpłatomatu oraz udogodnienia techniczne dla osób z niepełnosprawnością ruchową

    Oddział w Woźnikach

    42-289 Woźniki ul. Koziegłowska 4
    tel. 34/357-30-39, Dział kredytów 34/352-12-72
    Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
    Kasy czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:30
    Placówka wyposażona w Bankomat

    Oddział w Koziegłowach

    42-350 Koziegłowy ul. Warszawska 16
    tel. 34/314-12-08, Dział kredytów 34/314-13-10
    Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
    Kasy czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:30
    Placówka wyposażona w Bankomat oraz w udogodnienia dla osób z niepełnosprawnością ruchową

    Filia w Poraju

    42-360 Poraj ul. Armii Krajowej 16, tel. 34/361-81-93
    Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
    Kasy czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:30
    Placówka wyposażona w Bankomat oraz w udogodnienia dla osób z niepełnosprawnością ruchową

    Filia w Starczy

    42-261 Starcza ul. Szkolna 103, tel. 34/314-00-05
    Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
    Kasy czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:30

    Punkt Obsługi Klienta w Psarach

    42-287 Lubsza ul. Główna 63, tel. 34/357-90-28
    Czynne poniedziałek, wtorek, środa, piątek od 8:30 do 12:30
    Kasa od 8:30 do 12:00
    Czwartek czynne od 12:00 do 16:00, kasa od 12:00 do 15:30
    Placówka wyposażona w Bankomat

    Oddział Banku w Koszęcinie

    Sienkiewicza 1
    42-286 Koszęcin
    tel.: (34) 378-07-41
    fax: (34) 378-07-40
    Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
    Kasy czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:30
    Placówka wyposażona w Bankomat z funkcją wpłatomatu oraz udogodnienia techniczne dla osób z niepełnosprawnością ruchową

    Filia Banku w Boronowie

    ul. Wolności 18
    42-283 Boronów
    tel.: (34) 378-07-48 do 51
    fax: (34) 378-07-54
    Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
    Kasy czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:30
    Placówka wyposażona w Bankomat 

    Punkt Obsługi Klienta w Herbach

    Lubliniecka 68
    42-284 Herby
    tel.: (34) 378-07-63
    tel.: (34) 378-07-59 

    Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
    Kasy czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:30
    Placówka wyposażona w Bankomat z funkcją wpłatomatu oraz udogodnienia techniczne dla osób z niepełnosprawnością ruchową

    Punkt Obsługi Klienta w Kochanowicach

    Lubliniecka 2
    42-713 Kochanowice
    tel.: (34) 353-32-17

    Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
    Kasy czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:30
    Placówka wyposażona w Bankomat

    Punkt Obsługi Klienta w Lisowie

    Budowlanych 4
    42-714 Lisów
    tel.: (34) 357-12-12

    Godziny otwarcia:

     

     

    Kasa czynna:

    Poniedziałek

    od 8:00 – 14:00

    od 8:00 – 13:30

    Wtorek

    od 8:00 – 14:00

    od 8:00 – 13:30

    Środa

    od 8:00 – 14:00

    od 8:00 – 13:30

    Czwartek

    od 10:00 – 16:00

    od 10:00 – 15:30

    Piątek

    od 8:00 – 14:00

    od 8:00 – 13:30

    Znajdziesz nas też tutaj