ROR Skarbonka
Rachunek oszczędnościowo - rozliczeniowy w złotych pn. „SKARBONKA” dedykowany jest dla świadczeniobiorców Powiatowego Urzędu Pracy *
* pod pojęciem „Powiatowego Urzędu Pracy”, należy rozumieć, powiatowe urzędy pracy wchodzące w skład powiatowej administracji zespolonej, o których mowa w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. 2015 r. poz. 149)
Otwierając ROR „SKARBONKA”:
Dla świadczeniobiorców Powiatowego Urzędu Pracy w Myszkowie zyskujesz:
- 0 zł – otwarcie rachunku,
- 0 zł – wydanie karty debetowej,
- 0 zł – prowadzenie rachunku:
- do 31.01.2022r. (dla umów zawartych od 01.01.2019 r. - 31.12.2021 r.),
- do 31.01.2025r. (dla umów zawartych od 01.01.2022 r. - 31.12.2024 r.),
po tym okresie opłata za prowadzenie rachunku wyniesie 2,50 zł/miesięcznie
Umowa rachunku zostaje zawarta na czas określony a, po tym okresie rachunek „SKARBONKA” zostaje przekształcony w rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w złotych (ROR) prowadzony na zasadach ogólnych. Za wszystkie czynności związane z prowadzeniem i obsługą rachunku, oraz produktów i usług z nim powiązanych Bank będzie pobierał prowizje i opłaty zgodnie z obowiązującą w Banku „Taryfą prowizji i opłat”.
Dla świadczeniobiorców pozostałych jednostek Powiatowego Urzędu Pracy
zyskujesz:
- 0 zł – otwarcie rachunku,
2,50 zł/miesięcznie – prowadzenie rachunku.
Za inne czynności lub usługi nie wymienione powyżej Bank pobiera prowizje i opłaty zgodnie z obowiązującą w Banku „Taryfą prowizji i opłat za czynności bankowe pobierane w złotych przez Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy w Myszkowie”.
Posiadając ten rachunek można
Przydatne informacje
Jak otworzyć konto:
- odwiedź placówkę Banku, a pracownicy Banku udzielą szczegółowych informacji i służą pomocą przy wyborze konta i wypełnianiu dokumentacji
- zadzwoń na numer telefonu 34/ 313 – 78 – 00 lub na numer najbliższej placówki Banku (opłata według cennika operatora) i umów się z pracownikiem Banku. Kontakt telefoniczny możliwy w godzinach pracy Banku tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00
- napisz do nas maila o treści „KONTO” na adres
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , odpiszemy - wyślij SMS o treści „KONTO” na numer 504 955 954 (koszt sms-a zgodny z cennikiem operatora) – oddzwonimy
- złóż wniosek o konto on-line
Techniczne wsparcie dla Klientów bankowości internetowej – 34/ 313-78-12
Blokowanie dostępu do bankowości internetowej:
- w godzinach pracy Banku:
- telefonicznie 34/ 313-78-12
- osobiście w Banku
- po godzinach pracy Banku i w dni wolne od pracy Banku, telefonicznie 34/ 313-78-02
- samodzielnie w dowolnym momencie, podając trzykrotnie błędne hasło dostępu/hasło podczas próby logowania.
Zastrzeganie, blokowanie kart – w przypadku utraty, kradzieży, przewłaszczenia, skopiowania karty albo nieuprawnionego użycia karty lub nieuprawnionego dostępu do karty Użytkownik karty zobowiązany jest ten fakt niezwłocznie zgłosić w jeden z podanych niżej sposobów:
1) telefonicznie pod numerem +48 (86) 215-50-50 / (86) 215-50-00;
2) telefonicznie za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart pod numerem +48 828 828 828;
3) osobiście w Banku;
4) za pośrednictwem portalu kartowego „kartoSFERA” na stronie www.kartosfera.pl.
Czasowe blokowanie karty możesz wykorzystać gdy chcesz zostawić kartę w hotelu, albo karta gdzieś się zawieruszyła? Możesz ją czasowo zablokować przez telefon pod numerem +48 (86) 215 50 50 lub za pośrednictwem portalu kartowego „kartoSFERA” na stronie www.kartosfera.pl. Na odblokowanie karty masz 30 dni. Po tym czasie karta zostanie automatycznie zastrzeżona.