Skip to main content
Karta zbliżeniowa debetowa MasterCard Business PayPass

Karta zbliżeniowa debetowa MasterCard Business PayPass

    Karta zbliżeniowa debetowa MasterCard Business PayPass to wygodna i bezpieczna alternatywa dla gotówki. To połączenie karty debetowej z funkcjonalnością płatności zbliżeniowych. Przeznaczona jest dla osób, które cenią stały dostęp do swoich pieniędzy oraz wygodę i szybkość płatności bezgotówkowych.

    Nie lubisz spędzać przy kasie płacąc za zakupy więcej czasu niż to konieczne? Płać zbliżeniowo kartą MasterCard! Do 100 zł bez potrzeby podawania kodu PIN zapłacisz szybciej niż gotówką, dopiero powyżej 100 zł potwierdzasz transakcję PIN-em bądź podpisem.

    Dlaczego warto?

    komfort – dzięki karcie masz stały dostęp do środków na rachunku, dzięki czemu nie musisz odwiedzać Banku, żeby wypłacić pieniądze,
    użyteczność – karta MasterCard akceptowana jest w całej Polsce i na świecie,
    szybkie płacenie za zakupy z wykorzystaniem funkcjonalności zbliżeniowej – wystarczy zbliżyć kartę do czytnika w kasie i… zapłacone! Transakcje do 100 zł nie wymagają wprowadzania kodu PIN ani podpisu,
    wygodne płatności za zakupy z wykorzystaniem funkcjonalności zbliżeniowej – bez szukania brakujących drobnych i czekania na wydanie reszty z kasy,
    możliwość wypłaty gotówki podczas codziennych zakupów w ramach usługi Cash back do 500 zł,
    możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych bez ponoszenia dodatkowych opłat,
    bezpieczeństwo transakcji – każda transakcja dokonywana przy pomocy karty potwierdzana jest kodem PIN lub podpisem, a przy płatności zbliżeniowej powyżej 100 zł, karta pozostaje cały czas w Twoich rękach!,
    możliwość płatności w Internecie,
    bezpieczeństwo płatności w Internecie – płacąc z 3D Secure dodatkowo potwierdzasz transakcję jednorazowym kodem SMS,
    łatwy dostęp do gotówki, w ramach dużej sieci ponad 4.700 bezpłatnych bankomatów Banku i Grupy BPS oraz PlanetCash,
    możliwość bezpośredniej wpłaty gotówki na konto we wpłatomatach Banku,
    bieżący podgląd stanu środków na rachunku – możliwość sprawdzenia stanu środków w bankomatach realizujących tę usługę,
    możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty.

    Limity transakcyjne na karcie / Zarządzanie limitami na karcie:

    • maksymalny limit pojedynczej transakcji zbliżeniowej bez użycia kodu PIN  – 100 zł
    • maksymalny dzienny limit dla transakcji gotówkowych – 30 000 zł
    • maksymalny dzienny limit dla transakcji bezgotówkowych (w tym internetowych) – 50 000 zł

    W każdej chwili możesz zmieniać limity transakcji realizowanych kartą, żeby zapewnić sobie maksimum bezpieczeństwa, w jeden z podanych niżej sposobów:

    • telefonicznie pod numerem +48 (86) 215 50 50;
    • osobiście w Banku.

    Przydatne informacje

    Funkcja zbliżeniowa

    Do czego służy karta zbliżeniowa?

    Karta zbliżeniowa posiada wszystkie cechy standardowej karty debetowej. Można nią dokonywać transakcji bezgotówkowych w punktach akceptujących karty płatnicze na całym świecie, wypłacać pieniądze z bankomatu lub płacić za zakupy w Internecie. Dodatkowo posiada funkcjonalność - płatności zbliżeniowej, która pozwala na wygodne opłacenie drobnych zakupów – szybciej niż gotówką i bez użycia kodu PIN do kwoty 100 zł (MasterCard PayPass).

    Jak płacić zbliżeniowo?

    • poinformuj sprzedawcę, ze chcesz zapłacić zbliżeniowo,
    • kiedy na czytniku pojawi się kwota do zapłaty sprawdź ją i, jeśli jest poprawna, zbliż kartę do czytnika w oznaczonym miejscu,
    • po usłyszeniu sygnału dźwiękowego wyświetli się komunikat, że płatność została przyjęta.

    Czy płatności kartą zbliżeniową są bezpieczne?

    Tak. Umieszczony w karcie mikroprocesor zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa. Przy płatności zbliżeniowej karta aktywuje się tylko na kilka sekund na wyraźne polecenie terminala płatniczego i działa jedynie w bardzo niewielkiej odległości od czytnika (do 5 cm). Nie jest możliwe przechwycenie informacji przekazywanych tą drogą. Dodatkowo płacąc zbliżeniowo nie przekazujesz karty sprzedawcy – masz ją cały czas przy sobie.

    Czy nie ma niebezpieczeństwa, że za tę samą transakcję zapłacę dwa razy?

    Nie. Wszystkie terminale działają zgodnie z zasadą "jedna transakcja jedną kartą", to znaczy informacje z karty są odczytywane tylko raz w trakcie dokonywania transakcji. Dodatkowym zabezpieczeniem jest to, że każda transakcja musi zostać zakończona lub anulowana, zanim będzie możliwe dokonanie kolejnej.

    Czy nie ma ryzyka, że kartą zbliżeniową przypadkowo zapłacę za nie swoje zakupy?

    Nie. Karta z funkcjonalnością zbliżeniową sama z siebie nie wysyła jakichkolwiek informacji. W portfelu użytkownika pozostaje "bezczynna". Przy płatnościach zbliżeniowych mikroprocesor na karcie aktywuje się na kilka sekund dopiero wtedy, gdy otrzyma sygnał ze strony czytnika kart zbliżeniowych. Sam czytnik też pozostaje "bezczynny" – aktywuje się na krótką chwilę na polecenie terminala płatniczego po tym, jak sprzedawca wprowadzi kwotę konkretnej transakcji.

    Szybkie i wygodne zakupy na wyciągnięcie ręki!!!!
    Usługa Cash back

    Usługa Cash back (Płać kartą i wypłacaj) w 3 krokach:

    We wszystkich punktach handlowo-usługowych oznaczonych logo Cashback możesz wypłacać gotówkę.

    • Poinformuj sprzedawcę przy kasie o tym, ile pieniędzy potrzebujesz a on doliczy pobieraną kwotę do zapłaty za zakupy. Jednorazowo wypłacisz nawet do 300 zł.
    • Wprowadź kod PIN (na wartość transakcji składają się opłata za zakupy i kwota, którą pobierasz).
    • Odbierz gotówkę od sprzedawcy.

    cash back VISA cash back MasterCard

    Płatności mobilne

    Bank daje możliwość dodania karty do usługi Płatności mobilnych - CYFROWEGO PORTFELA do Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, FitBit Pay.

    Dzięki aplikacji Google Pay™ możesz płacić telefonem jak zwykłą kartą plastikową - po prostu zbliżasz telefon do terminala płatniczego i zapłacone!

    Poniżej 3 proste kroki jak pobrać aplikację Google Pay i płacić telefonem:

    • KROK PIERWSZY

    Pobierz darmową aplikację Google Pay ze Sklepu Play

    - musisz mieć konto Google i zaakceptować warunki usługi

    • KROK DRUGI

    Zaloguj się w aplikacji i dodaj kartę VISA lub MasterCard (zarówno z funkcją zbliżeniową jak i bez tej funkcji) postępując zgodnie z wskazówkami wyświetlanymi na ekranie telefonu - możesz zrobić zdjęcie karty lub wprowadzić dane ręcznie. Zaakceptuj regulamin i zgody. Zweryfikuj na podstawie SMS wysłanego na podany numer telefonu.

    - musisz posiadać telefon z Androidem w wersji 5.0 lub wyższej i obsługujący funkcję NFC

    • KROK TRZECI

    Ustaw kartę jako domyślną do płatności Google Pay i gotowe! Aby płacić telefonem, włącz w nim funkcję NFC, wybudź go i zbliż do terminala płatniczego

    - potwierdzenie transakcji zobaczysz na ekranie telefonu (przy kwocie powyżej 100 zł, zatwierdzasz płatność kodem PIN do swojej karty)

    Płatności mobilne za pomocą telefonu są możliwe w tysiącach miejsc w Polsce i za granicą, np.: w sklepach  stacjonarnych, w aplikacjach mobilnych, sklepach internetowych wspierających płatność Google Pay  (”Zapłać Google Pay”).

    Zalety aplikacji Google Pay:

    • bezpłatna i szybka aktywacja usługi,
    • płacenie bez potrzeby logowania się do aplikacji,
    • w momencie płatności nie ma potrzeby łączenia się z internetem,
    • brak opłat za korzystanie z karty w telefonie,
    • bezpieczne i bezproblemowe płatności.

     Baner Google Pay

    Zastrzeżenie i blokowanie kart

    W przypadku utraty, kradzieży, przewłaszczenia, skopiowania karty albo nieuprawnionego użycia karty lub nieuprawnionego dostępu do karty Użytkownik karty zobowiązany jest ten fakt niezwłocznie zgłosić w jeden z podanych niżej sposobów:

    • telefonicznie pod numerem +48 (86) 215-50-50 / (86) 215-50-00;
    • telefonicznie za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart pod numerem +48 828 828 828;
    • osobiście w Banku;
    • za pośrednictwem portalu kartowego „kartoSFERA” na stronie www.kartosfera.pl.

    Czasowe blokowanie karty możesz wykorzystać gdy chcesz zostawić kartę w hotelu, albo karta gdzieś się zawieruszyła? Możesz ją czasowo zablokować przez telefon pod numerem +48 (86) 215 50 50 lub za pośrednictwem portalu kartowego „kartoSFERA” na stronie www.kartosfera.pl. Na odblokowanie karty masz 30 dni. Po tym czasie karta zostanie automatycznie zastrzeżona.

    Program lojalnościowy Mastercard® Bezcenne® Chwile

    Najważniejsze w tym programie są Twoje życiowe pasje. Po zalogowaniu na konto wybierz swój cel, czyli nagrodę, którą chcesz zdobyć. Płać kartą Mastercard® za wszystkie zakupy, odbieraj punkty za płatności i zbliżaj się do wybranej nagrody każdego dnia. Płacąc u partnerów programu i korzystając z ofert specjalnych, zrealizujesz cel jeszcze szybciej.

    Poznaj szczegóły dotyczące programu na bezcennechwile.pl

    Centrala i Oddział Banku w Myszkowie

    42-300 Myszków ul. Kościuszki 111
    email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    tel. 34/313-78-00,
    fax. 34/313-78-05,
    Dział kredytów 34/313-78-08
    Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
    Kasy czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:45
    Placówka wyposażona w Bankomat z funkcją wpłatomatu oraz udogodnienia techniczne dla osób z niepełnosprawnością ruchową

    Oddział w Żarkach

    42-310 Żarki ul. Moniuszki 2
    tel. 34/314-80-32, Dział kredytów 34/314-84-15, 508 483 181
    Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
    Kasy czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:30
    Placówka wyposażona w Bankomat z funkcją wpłatomatu oraz udogodnienia techniczne dla osób z niepełnosprawnością ruchową

    Oddział w Woźnikach

    42-289 Woźniki ul. Koziegłowska 4
    tel. 34/357-30-39, Dział kredytów 34/352-12-72
    Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
    Kasy czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:30
    Placówka wyposażona w Bankomat

    Oddział w Koziegłowach

    42-350 Koziegłowy ul. Warszawska 16
    tel. 34/314-12-08, Dział kredytów 34/314-13-10
    Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
    Kasy czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:30
    Placówka wyposażona w Bankomat oraz w udogodnienia dla osób z niepełnosprawnością ruchową

    Filia w Poraju

    42-360 Poraj ul. Armii Krajowej 16, tel. 34/361-81-93
    Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
    Kasy czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:30
    Placówka wyposażona w Bankomat oraz w udogodnienia dla osób z niepełnosprawnością ruchową

    Filia w Starczy

    42-261 Starcza ul. Szkolna 103, tel. 34/314-00-05
    Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
    Kasy czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:30

    Punkt Obsługi Klienta w Psarach

    42-287 Lubsza ul. Główna 63, tel. 34/357-90-28
    Czynne poniedziałek, wtorek, środa, piątek od 8:30 do 12:30
    Kasa od 8:30 do 12:00
    Czwartek czynne od 12:00 do 16:00, kasa od 12:00 do 15:30
    Placówka wyposażona w Bankomat

    Oddział Banku w Koszęcinie

    Sienkiewicza 1
    42-286 Koszęcin
    tel.: (34) 378-07-41
    fax: (34) 378-07-40
    Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
    Kasy czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:30
    Placówka wyposażona w Bankomat z funkcją wpłatomatu oraz udogodnienia techniczne dla osób z niepełnosprawnością ruchową

    Filia Banku w Boronowie

    ul. Wolności 18
    42-283 Boronów
    tel.: (34) 378-07-48 do 51
    fax: (34) 378-07-54
    Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
    Kasy czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:30
    Placówka wyposażona w Bankomat 

    Punkt Obsługi Klienta w Herbach

    Lubliniecka 68
    42-284 Herby
    tel.: (34) 378-07-63
    tel.: (34) 378-07-59 

    Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
    Kasy czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:30
    Placówka wyposażona w Bankomat z funkcją wpłatomatu oraz udogodnienia techniczne dla osób z niepełnosprawnością ruchową

    Punkt Obsługi Klienta w Kochanowicach

    Lubliniecka 2
    42-713 Kochanowice
    tel.: (34) 353-32-17

    Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
    Kasy czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:30
    Placówka wyposażona w Bankomat

    Punkt Obsługi Klienta w Lisowie

    Budowlanych 4
    42-714 Lisów
    tel.: (34) 357-12-12

    Godziny otwarcia:

     

     

    Kasa czynna:

    Poniedziałek

    od 8:00 – 14:00

    od 8:00 – 13:30

    Wtorek

    od 8:00 – 14:00

    od 8:00 – 13:30

    Środa

    od 8:00 – 14:00

    od 8:00 – 13:30

    Czwartek

    od 10:00 – 16:00

    od 10:00 – 15:30

    Piątek

    od 8:00 – 14:00

    od 8:00 – 13:30

    Znajdziesz nas też tutaj