Rachunek bieżący i pomocniczy
Nigdy wcześniej zarządzanie finansami gospodarstwa rolnego nie było tak proste i przyjemne - przekonaj się sam!
Wszystkim osobom uzyskującym dochody z tytułu działalności rolniczej, Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy w Myszkowie proponuje konto dla rolników. Nie ma znaczenia jak duże gospodarstwo rolne prowadzisz, ani jaki jest jego profil. Wszyscy nasi Klienci otrzymują kompleksową obsługę oraz niezbędne narzędzia do tego, aby korzystanie z rachunku było swobodne, proste i komfortowe. Rachunek może być prowadzony w złotych oraz w walutach obcych takich jak euro i dolar amerykański (jako rachunek walutowy). Posiadanie rachunku daje możliwość korzystania z wielu nowoczesnych produktów i usług bankowych oferowanych przez nasz Bank, np. bankowości internetowej – System eBankNet, usługi SMSBankNet i kart płatniczych.
Rachunek rozliczeniowy bieżący i pomocniczy w Międzypowiatowym Banku Spółdzielczym w Myszkowie daje możliwość bezpiecznego przechowywania środków pieniężnych oraz gwarancję szybkiej i wygodnej realizacji codziennych rozliczeń krajowych lub zagranicznych.
Rachunek pomocniczy dodatkowo służy do gromadzenia środków pieniężnych wyodrębnionych na określone cele oraz przeprowadzania określonych rozliczeń pieniężnych.
Otwieracie rachunku w Międzypowiatowym Banku Spółdzielczym w Myszkowie oznacza łatwość prowadzenia bieżących rozliczeń związanych z prowadzoną działalnością rolniczą.
Posiadając rachunek bieżący budują Państwo swoją wiarygodność finansową. Dzięki temu mogą Państwo łatwiej uzyskać dodatkowe pieniądze na rozwój działalności rolniczej, uzyskując kredyt w rachunku bieżącym, lub inne kredyty z bogatej oferty Banku.
Dlaczego warto?
Przydatne informacje
Jak otworzyć konto:
- odwiedź placówkę Banku, a pracownicy Banku udzielą szczegółowych informacji i służą pomocą przy wyborze konta i wypełnianiu dokumentacji
- zadzwoń na numer telefonu 34/ 313 – 78 – 00 lub na numer najbliższej placówki Banku (opłata według cennika operatora) i umów się z pracownikiem Banku. Kontakt telefoniczny możliwy w godzinach pracy Banku tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00
- napisz do nas maila o treści „KONTO” na adres
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , odpiszemy - wyślij SMS o treści „KONTO” na numer 504 955 954 (koszt sms-a zgodny z cennikiem operatora) – oddzwonimy
- złóż wniosek o konto on-line
Techniczne wsparcie dla Klientów bankowości internetowej – 34/ 313-78-12
Blokowanie dostępu do bankowości internetowej:
- w godzinach pracy Banku:
- telefonicznie 34/ 313-78-12
- osobiście w Banku
- po godzinach pracy Banku i w dni wolne od pracy Banku, telefonicznie 34/ 313-78-02
- samodzielnie w dowolnym momencie, podając trzykrotnie błędne hasło dostępu/hasło podczas próby logowania.
Zastrzeganie, blokowanie kart – w przypadku utraty, kradzieży, przewłaszczenia, skopiowania karty albo nieuprawnionego użycia karty lub nieuprawnionego dostępu do karty Użytkownik karty zobowiązany jest ten fakt niezwłocznie zgłosić w jeden z podanych niżej sposobów:
1) telefonicznie pod numerem +48 (86) 215-50-50 / (86) 215-50-00;
2) telefonicznie za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart pod numerem +48 828 828 828;
3) osobiście w Banku;
4) za pośrednictwem portalu kartowego „kartoSFERA” na stronie www.kartosfera.pl.
Czasowe blokowanie karty możesz wykorzystać gdy chcesz zostawić kartę w hotelu, albo karta gdzieś się zawieruszyła? Możesz ją czasowo zablokować przez telefon pod numerem +48 (86) 215 50 50 lub za pośrednictwem portalu kartowego „kartoSFERA” na stronie www.kartosfera.pl. Na odblokowanie karty masz 30 dni. Po tym czasie karta zostanie automatycznie zastrzeżona.