Przerwa techniczna w dniach 21-24 czerwca

Szanowni Państwo,

W związku ze zmianami w zakresie systemów informatycznych, w dniach 21-24 czerwca br., dostęp do niektórych usług bankowych będzie ograniczony. Poniżej przedstawiamy tabelę zawierającą szczegółowe informacje.

termin

Funkcjonalność / usługa

Jakie ograniczenia wystąpią w usługach?

W piątek 21.06

Przelewy dewizowe Przelewy dewizowe wychodzące przyjmowane będą do godziny 12.30 po tej godzinie a do godz. 17.45 złożone przelewy obciążą rachunek w danym dniu, ale przelew będzie wykonany z datą waluty ustaloną jak dla przelewu złożonego w następnym dniu roboczym

W sobotę 22.06

w godzinach 06.00-12.00

Moje ID

Brak możliwości zdalnego potwierdzania tożsamości wymaganego do autoryzacji takich czynności jak np. załatwianie spraw urzędowych, umówienie wizyty lekarskiej, itp.

BLIK – transakcje z wykorzystaniem 6-cio cyfrowego kodu

Niedostępne będą płatności oraz wypłaty w

bankomatach

Przez cały weekend

od 21.06, godz. 17.00 do

24.06, godz. 6.00

BLIK – przelewy na telefon

Wstrzymanie realizacji przelewów na telefon

Przelewy Elixir

Brak możliwości realizacji przelewów, w tym przelewów

natychmiastowych

Transakcje walutowe

Brak możliwości rozliczania transakcji walutowych, sprawdzania kursów walut.

Wnioskowanie o świadczenia socjalne realizowane za pośrednictwem platformy Eximee

Zablokowanie możliwości składania wniosków o świadczenie Rodzina 800+, 300+

Transakcje kartami debetowymi – płatności oraz wypłaty gotówki z bankomatów będą funkcjonować bez zmian. Zachęcamy do zaplanowania wszelkich ważnych operacji bankowych przed lub po podanych datach. Dziękujemy za zaufanie, jakim nas Państwo obdarzają i liczymy na zrozumienie, jeśli napotkają Państwo niedogodności w trakcie przeprowadzanych zmian.

Z wyrazami szacunku,

Zarząd Banku