Konto „Stałe świadczenia - wygoda i komfort

Konto „Stałe Świadczenie – wygoda i komfort” dedykowane jest emerytom i osobom pobierających świadczenia z Organów Emerytalno – Rentowych.

Wybierając Konto „Stałe Świadczenie – wygoda i komfort”  zyskujesz:

  • 0 zł – za otwarcie rachunku,
  • 0 zł – za prowadzenie rachunku,
  • 0 zł – za wpłaty i wypłaty kasowe z rachunku,
  • 0 zł – użytkowanie systemu bankowości elektronicznej – Systemu eBankNet,
  • 0 zł – za przelewy wewnętrzne i przelewy krajowe Elixir w złotych realizowane przez system bankowości elektronicznej – System eBankNet,
  • 0 zł – za pakiet 3 sms-ów w miesiącu w usłudze SMSBankNet, informujących o wpływie środków na rachunek,
  • 0 zł – za wypłaty z dużej sieci ponad 4.700 bezpłatnych bankomatów Banku i Grupy BPS oraz bankomatów PlanetCash których lista znajduje się pod linkiem: http://www.bankbps.pl/placowki-i-bankomaty 

Pozostałe atuty Konta „Stałe Świadczenie – wygoda i komfort” to:

  • korzystniejsze warunki kredytów w Banku (np. niższa prowizja, lub jej brak),
  • możliwość uzyskania dodatkowych środków z kredytu odnawialnego w rachunku nawet do 80 tys. zł,
  • możliwość swobodnego lokowania wolnych środków na terminowych lokatach oszczędnościowych, dostępnych również w systemie bankowości elektronicznej – Systemie eBankNet (e-Lokat) z wyższym od standardowego oprocentowaniem,
  • możliwość otwarcia rachunku oszczędnościowego „PROFIT”,
  • możliwość otwarcia rachunku walutowego,
  • możliwość bezpłatnego wydanie karty debetowej VISA i/lub MasterCard,
  • możliwość skorzystania z usługi Cash back wypłaty gotówki kartą bez bankomatu, tylko z kasy punktu handlowego podczas codziennych zakupów,
  • proste płatności m.in. w sklepach internetowych dzięki usłudze Paybynet,
  • możliwość dodania karty do usługi Płatności mobilnych - CYFROWEGO PORTFELA tj. Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, FitBit Pay,
  • swobodny dostęp do szerokiej oferty atrakcyjnych produktów i usług z oferty Banku.

 Ulotka reklamowa

Jak otworzyć konto:

  • odwiedź placówkę Banku, a pracownicy Banku udzielą szczegółowych informacji i służą pomocą przy wyborze konta i wypełnianiu dokumentacji
  • zadzwoń na numer telefonu 34/ 313 – 78 – 00 lub na numer najbliższej placówki Banku (opłata według cennika operatora) i umów się z pracownikiem Banku. Kontakt telefoniczny możliwy w godzinach pracy Banku tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00
  • napisz do nas maila o treści „KONTO” na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., odpiszemy
  • wyślij SMS o treści „KONTO” na numer 504 955 954 (koszt sms-a zgodny z cennikiem operatora) – oddzwonimy
  • złóż wniosek o konto on-line

Techniczne wsparcie dla Klientów bankowości internetowej 34/ 313-78-12

Blokowanie dostępu do bankowości internetowej:

  • w godzinach pracy Banku:
  • telefonicznie 34/ 313-78-12
  • osobiście w Banku
    • po godzinach pracy Banku i w dni wolne od pracy Banku, telefonicznie 34/ 313-78-02
    • samodzielnie w dowolnym momencie, podając trzykrotnie błędne hasło dostępu/hasło podczas próby logowania.

 

Zastrzeganie, blokowanie kart – w przypadku utraty, kradzieży, przewłaszczenia, skopiowania karty albo nieuprawnionego użycia karty lub nieuprawnionego dostępu do karty Użytkownik karty zobowiązany jest ten fakt niezwłocznie zgłosić w jeden z podanych niżej sposobów:

1) telefonicznie pod numerem +48 (86) 215-50-50 / (86) 215-50-00;

2) telefonicznie za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart pod numerem +48 828 828 828;

3) osobiście w Banku;

4) za pośrednictwem portalu kartowego „kartoSFERA” na stronie www.kartosfera.pl

 

Czasowe blokowanie karty możesz wykorzystać gdy chcesz zostawić kartę w hotelu, albo karta gdzieś się zawieruszyła? Możesz ją czasowo zablokować przez telefon pod numerem +48 (86) 215 50 50 lub za pośrednictwem portalu kartowego „kartoSFERA” na stronie www.kartosfera.pl. Na odblokowanie karty masz 30 dni. Po tym czasie karta zostanie automatycznie zastrzeżona.