Podstawowy Rachunek Płatniczy w złotych pn. „Konto Przyjazne”

Podstawowy Rachunek Płatniczy w złotych pn. „Konto Przyjazne” to rachunek płatniczy przeznaczony dla Klientów indywidualnych nie mających innego rachunku płatniczego w bankach krajowych (komercyjnych i spółdzielczych), oddziałach banków zagranicznych, spółdzielczych kasach oszczędnościowo-kredytowych na terenie Polski. Rachunek nie jest oferowany małoletnim do 13 roku życia i osobom całkowicie ubezwłasnowolnionym. W rachunku nie można skorzystać z kredytu odnawialnego w rachunku płatniczym (oszczędnościowo-rozliczeniowym).

Posiadacz Podstawowego Rachunku Płatniczego otrzyma:

  • 0 zł za otwarcie, prowadzenie i zamknięcie rachunku
  • 0 zł za pierwszych 5 w miesiącu przelewów - Polecenia przelewu wewnętrznego, polecenia przelewu w złotych na rachunek w innym banku w Polsce (w tym przelew do ZUS i US) lub zlecenia stałego w systemie Elixir, Polecenia zapłaty, polecenia przelewu SEPA wyłącznie na rachunek prowadzony w Polsce, polecenie przelewu w walucie obcej (polecenie wypłaty) - przelew walutowy w Polsce w walutach innych niż złote i Euro
  • 0 zł za wydanie i wznowienie karty debetowej VISA payWave Podstawowy rachunek płatniczy
  • 0 zł za obsługę karty debetowej VISA payWave Podstawowy rachunek płatniczy
  • 0 zł za krajową / zagraniczną transakcję płatniczą, w tym transgraniczną transakcję płatniczą przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych*
  • 0 zł za wypłatę gotówki we wskazanych bankomatach bankomatów Banku i Grupy BPS oraz bankomatów PlanetCash których lista znajduje się pod linkiem: http://www.bankbps.pl/placowki-i-bankomaty 
  • 0 zł za pierwszych 5 w miesiącu wypłat kartą debetową w bankomatach obcych** na terenie RP
  • 0 zł za wpłatę gotówki we wpłatomatach Banku
  • 0 zł za wpłatę i wypłatę gotówki w placówce Banku

* - brak możliwości dokonywania transakcji autoryzowanych kartą Visa payWave Podstawowy rachunek płatniczy poza krajami należącymi do Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG)

** - bankomaty inne niż bankomaty wymienione na stronie internetowej Banku które są traktowane jak bankomaty własne z zerową opłatą za wypłatę z nich gotówki przy użyciu karty debetowej

 

Jak otworzyć konto:

  • odwiedź placówkę Banku, a pracownicy Banku udzielą szczegółowych informacji i służą pomocą przy wyborze konta i wypełnianiu dokumentacji
  • zadzwoń na numer telefonu 34/ 313 – 78 – 00 lub na numer najbliższej placówki Banku (opłata według cennika operatora) i umów się z pracownikiem Banku. Kontakt telefoniczny możliwy w godzinach pracy Banku tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00
  • napisz do nas maila o treści „KONTO” na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., odpiszemy
  • wyślij SMS o treści „KONTO” na numer 504 955 954 (koszt sms-a zgodny z cennikiem operatora) – oddzwonimy
  • złóż wniosek o konto on-line

Techniczne wsparcie dla Klientów bankowości internetowej 34/ 313-78-12

Blokowanie dostępu do bankowości internetowej:

  • w godzinach pracy Banku:
  • telefonicznie 34/ 313-78-12
  • osobiście w Banku
    • po godzinach pracy Banku i w dni wolne od pracy Banku, telefonicznie 34/ 313-78-02
    • samodzielnie w dowolnym momencie, podając trzykrotnie błędne hasło dostępu/hasło podczas próby logowania.

 

Zastrzeganie, blokowanie kart – w przypadku utraty, kradzieży, przewłaszczenia, skopiowania karty albo nieuprawnionego użycia karty lub nieuprawnionego dostępu do karty Użytkownik karty zobowiązany jest ten fakt niezwłocznie zgłosić w jeden z podanych niżej sposobów:

1) telefonicznie pod numerem +48 (86) 215-50-50 / (86) 215-50-00;

2) telefonicznie za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart pod numerem +48 828 828 828;

3) osobiście w Banku;

4) za pośrednictwem portalu kartowego „kartoSFERA” na stronie www.kartosfera.pl

 

Czasowe blokowanie karty możesz wykorzystać gdy chcesz zostawić kartę w hotelu, albo karta gdzieś się zawieruszyła? Możesz ją czasowo zablokować przez telefon pod numerem +48 (86) 215 50 50 lub za pośrednictwem portalu kartowego „kartoSFERA” na stronie www.kartosfera.pl. Na odblokowanie karty masz 30 dni. Po tym czasie karta zostanie automatycznie zastrzeżona.